Friday, May 29, 2009

Parhautta ikinä

Nimittäin se, että viimein tuli kesä! Mitä nyt ensi viikolle ovat luvanneet taas kylmempää, mutta sellaistahan se on. Pelkästään kesän alku, ja koulun loppu ei saa minua näin hyvälle tuulelle, vaan myös se että minulla on tänään vapaailta. Voisiko täydellisempää yhdistelmää ollakaan, priimakeli, koulu ohi (tältä lukuvuodelta) ja iltakin vapaa. Ei tätä meinaa edes todeksi uskoa:)



Tykkään ajella koululle ehkä hitusen pidempää mutta rauhallisempaa tietä, sujuvuuden vuoksi nopeampikin. Tänään kuitenkin fiilistelin jotain ihan muuta kuin säästettyä aikaa, kun kaikki vihertää ja kukkii. Jouduin ihan pysähtymään pysäkille ottamaan kuvaa, fiilikset oli niin katossa että halusin erikseen tästä mainita



Innoistuin käymään vielä pienellä kirpparikierroksella kaupungilla, pitkästä aikaa ehti käymään missään. Sorruin ihanaaan paljettitoppiin ja aika makeisiin leopardikenkiin:P Kamala hinku olisi päästä käyttämään näitä jo illalla. Joo oikein torttua tortun päälle:D Kotona heti vaaterumba päälle ja mikä käy nyt minkäkin kanssa, aiemmin olin jo vähän mietiskellyt että mistä repis rohkeutta laittaa yhdet valkoiset shortsit, no kokeilin koko settiä siinä ohessa, ja ei se NIIN pahalle näyttänyt mitä olin kuvitellut. Alaston olo joo, mutta kaikki tämänhetkiset pakkomielteet kasassa. Vähän hassukin tuo lookki on, ja tunnen itseni siinä 18 vuotiaaksi.



jaa, vai näin hienoja kuvia minun mukahienolla uudella kameralla saa, miksi kamerani käyttää jotain sumusensuuria aina kun minä olen kuvassa...:D



Sinänsä ei haittaisi sekään, ei sillä että olisi mitään ikäkriisiä, mutta monesti tuntee itsensä aivan älyttömän vanhaksi noissa yökerhoissa että menee suin päin sukkana vessaan ryppyjä etsimään:D Muualla tätä ongelmaa ei kuitenkaan onneksi ole.
Ehkä minun nyt pitäisi repäistä ja näyttää vähän hassulta liian vähissä vaatteissa... tai voisin ainakin kokeilla kuinka pahasti tuo poikaystävä repeää kun näkee, pojilta saa monesti onneksi aika rationaalista kritiikkiä, kun oma arviointi kyky sumenee omien pakkomielteiden takia, "mutta kun minä haluan nämä kaikki ja näitä vkl vapaita on vaan muutamia vuodessa"...

2 comments:

Alma said...

Heippa, tulin vastavierailulle ja taidan kyllä lisätä blogisi "seuraan"-listaani.:)

M said...

Ihanat shoppingit! :)Toi upee paljettitoppi sopii ihan täydellisesti noiden shortsien kanssa yhteen ;)